2011年4月17日 星期日

2011-04-17 (Sun) 大戲棚.接太陽爸媽機

今晚要去機場接太陽爸媽機,所以沒出街,太陽哥哥楂完車返黎後,我地去左大戲棚買野食做晚餐;因為聽晚最後一晚啦,跟住五月頭再開五日就收爐,之後又要等一年!



去接太陽爸媽機都帶左手信...就係菜心,好騎呢吧?!



平時去機場都十級興奮架,因為有得搭飛機去旅行,而去接機,感覺就差d囉,冇得搭飛機麻!



事緣係太陽媽媽知我地去接機,而柬埔寨返黎會好多野食,就叫我地買斤菜返黎煮野比我地帶飯!太陽媽媽真係唔話得,班機十點幾到港,都諗住返屋企煮野比我地食呀,絕對係一位好媽媽!



返到太陽家,太陽媽媽即刻整紫菜牛丸我地,仲有太陽呀姨親手泡製的大頭蝦!



沒有留言:

張貼留言