2011年4月1日 星期五

2011-04-01 (Fri) 泰式午餐.馬鞍山公園.沙田捐血.北上整指甲.旺角壽司晚飯

原本表姐話下星期一放半天假一齊去玩,點知今朝講電話,天氣好好呀,不如改今日啦;我又預計到上午會攪掂晒d工作,問過老闆又比喎,咁就 go go go 啦!(事後感:好在改左今日玩咋,星期一又涼又天陰,仲有雨粉添呀!)


表姐話想帶諾諾+日朗去 picnic,佢比左幾個地方我揀,我就揀左去馬鞍山公園;我仲帶佢地食之前同舊同事好鍾意去的曼谷泰菜!



食完晏我地先去買麵包+egg tart:



跟住行去馬鞍山公園:



呢度好外國 feel,好多花草,又近海邊,真係令人好 relaxing!



諾諾發現好大片的紅葉呀!


我幫大紅花影相,仲玩下來自太陽的天然光線!


我地揀到個樹蔭位置,就開始 picnic time 啦!



小日朗食香蕉,我地食egg tart!



諾諾用大相機影相,好認真!



小日朗今日都好開心!



小日朗個肚腩好大呀!



小日朗對豬脾...肥到呢~~~啖啖肉呀!



跟住表姐同諾諾玩 rolling on grass,我梗係唔啦,做佢地攝影師啦!



諾諾碌完成身草,哈哈!



小日朗今日任我抱,我好開心呀!



Picnic完我地仲去左playground玩左陣,跟住返瑞峰放低小日朗,我地再有下場...



下場就係捐血,自上次同表姐捐完血後,佢話我第時去捐血時都預埋佢呀!



不過好可惜,篤血手指後,表姐捐唔到,最後得我自己捐咋!



本身今晚同太陽哥哥出街,不過佢公司臨時多左野做,放唔切工;而細妹今日放工會北上整 gel 甲,我又係沙田火車沿線,就即刻改道,跟埋細妹北上,所以我捐完血就雞咁腳咁走!



七點上火車,八點開始整指甲;睇細妹幾嘆,上面下面都有專人服侍!



其實我覺得幫客人整腳係有點慘的工作,比著我一定做唔到,所以我好佩服呢位哥哥!



細妹的腳趾腳嘟嘟!哈哈~~



我唔鍾意整 gel 甲,只係玩打蠟+搽指甲油;我今次第二次打蠟,上次打完真係好鍾意,先係抹左指毋油後,指甲會keep住令立立,唔會又黃又"鞋";平時好少搽指甲油就係唔希望d指甲冇晒光澤;宜家解決左呢個問題,咁就可以搽多d指甲油啦!


打蠟前:



打蠟後:



完成:



我今次仲買左d打蠟用具,試下係屋企自己玩下先!不過佢地話自己整實整唔到咁靚喎~~



跟住起程回香港,北上前太陽哥哥話等埋我返落黎一齊食晚飯喎,就約左佢係旺角食壽司,去到都十點九啦,食完返到屋企都成十二點!



今日真係超充實+超 full,去過馬鞍山、沙田、旺角不特止,仲橫越埋香港、深圳,只係用左半個下午+一個夜晚,就好似已經去晒一個星期要去的地方咁!


沒有留言:

張貼留言