2011年4月27日 星期三

2011-04-27 (Wed) 迪迪尼"門口".米奇列車.Hea@愉景灣

因為迪迪尼annual pass的優惠,我地約埋今日去玩,點知去到迪迪尼門口,連售票處都打晒蛇餅,好恐怖呀...原來今日仲係學校假期!對於我地有annual pass的人,梗係閃啦,第日黎過都得;但一心同諾諾講左去迪迪尼玩,點收科呢?原來佢黎過迪迪尼咁多次,因為次次都係楂車黎,所以從來未搭過米奇列車架,我地就用呢樣野引誘佢走!呢招好洗得呀,諾諾一入迪迪尼站,有別於一般地鐵站,佢就被周圍好唔同的裝飾吸引住,睇佢笑容就知佢超開心呀,我地仲因為咁,足足坐左三程車呢!


請左一日假,去唔到迪迪尼,表姐又楂左車入黎,青馬都收左費,唯有去返呢頭...東涌?機場?最後諗到去愉景灣,因為欣澳有巴士去,算最方便!



盲人指示:



愉景灣巴士:



愉景灣我應該好細個好細個時黎過一次,今次係第二次黎!不過呢度無咩特別,冇咩野行,只係好多間餐廳係海邊,同埋少量商鋪,連大型超市/百貨都冇,我都未見過一間咁細間既永安既!


小日朗竟然比琪琪抱而冇喊,仲玩得幾開心,應該係細妹多肉地,小日朗覺得好好挨吧!哈哈~~



大家輪住抱小日朗,不過今日好熱好曬呀,不宜太長時間係戶外~~



愉景灣沙灘好靚,望到好遠既海岸線,遠過赤柱沙灘望去呢!



我地揀左係Zaks食lunch:



諾諾太肚餓,野食未黎就食住包仔先!



小日朗宜家識搖頭/點頭以示Yes/No,好攪笑呀!



小日朗今日好唔聽話呀,唔肯食野,淨係鍾意玩!



諾諾食飽畫畫,睇佢個樣幾認真,仲坐得好直呢!



小日朗首次自己楂起把傘呀,好勁,大隻仔呀!



表姐細妹同諾諾玩"手橋櫈"(個名我亂作架咋!!)落樓梯:



去麥當當食雪糕~~



小日朗終於肯食野啦!



大家都好攰,輪更小睡+陪諾諾玩!哈哈~~



臨走時小日朗褲仔濕左,我地成棚人幫佢換衫!



扮大隻佬:



仲係度笑,醜怪呀您!



就係咁無無聊聊過左日,愉景灣都幾悶,短期肉應該都唔會再黎啦!哈哈~~


沒有留言:

張貼留言