2010年12月31日 星期五

2010-12-31 (Fri) (上) Cooking Class@NokNok's Home:生炒糯米飯.咖哩薯仔炆雞



今日係大除夕,唔洗返工,但都要早起身,因為又去搵諾諾啦!今日媽咪身負重任,就教表姐工人煮兩味餸:生炒糯米飯.咖哩薯仔炆雞。


食材媽咪早兩日已叫表姐預備定,糯米要四小時前浸定,呢度的份量係斤半,用埋早前浸定的瑤柱水仲正!媽咪黎到就要切粒粒,有冬菇、臘腸等,因為我同表姐都唔食蝦米,就特登唔切,方便挑走!



仲有咖哩薯仔炆雞的食材,媽咪帶來最重要的調味:咖哩粉+椰汁。




係媽咪努力切切切預備時,我就去左同諾諾+小日朗玩!諾諾宜家好鍾意玩小提琴,仲要我做觀眾,唔可以講野,唔可以行開,直至佢拉完成首歌為止!



不過小日朗都無對我生保啦,任我抱,唔知係咪前日摘士多啤梨玩左成日,佢認得我地呢!




係洗衣房發現...太陽哥哥畫比諾諾的技巧鞋,原來表姐話諾諾日日係學校都有著架!



我教諾諾做 sit up,佢對手冇曲,只係對腳咁樣郁,就同我講做左十下喎!



開始煮生炒糯米飯~~倒走浸糯米的水備用。



炒臘腸、蝦米、冬菇。



備用。



開始生炒糯米,亦係最有耐性及愛心的一個環節,因為要不停重覆,又要及住唔可以比糯米結焦,又要加水,又要焗!




跟住煮咖哩薯仔炆雞:




我地開飯,小日朗都開飯啦,佢一見到我同佢笑,佢就會笑,好過癮!




今日小日朗任我抱,我就勁抱佢囉!




表姐同諾諾學習+ing:




跟住我地跟表姐車去沙田新城市,就搭巴士返屋企,我就預備下場...除夕夜打邊爐迎 2011!


 



沒有留言:

張貼留言