2010年12月2日 星期四

2010-12-02 (Thu) 捐血with表姐&諾諾


表姐之前叫我以後捐血可叫埋佢,呢幾日我咁岩夠時間捐,一於約埋表姐+諾諾!早左一個鐘放工,約左表姐係新城市等,慢慢行去沙田正街。


拖住諾諾行路係行得慢d既,行到去正街時見到...唉!




唯有又慢慢行返去一田,由一田通往帝都酒店時,到諾諾影左好多相!


諾諾自己Q腳!



諾諾"猛"大口食雪糕,好攪笑!




終於到啦,係總統廳,個名好似好勁咁!


我同表姐登記時,諾諾乖乖咁係一邊等,仲比捐血書簽我睇呢!



我地捐緊血時,諾諾仲走過黎幫我影相!




我自拍+ing,想影張有我地三個既相,不過唔係咁成功...



唯有拎轉身幫表姐影算啦!




我捐完就同諾諾係休息室等表姐~~



今日捐血的禮物~~書簽的資料好好睇!





同諾諾影返張相先~~今日我地帶左好奇的諾諾上了寶貴的一課!

 



沒有留言:

張貼留言