2010年12月26日 星期日

2010-12-26 (Sun) 壽司晚飯.3D小人國.2010 Christmas Party

 

 

今日係 Boxing Day,節目相當豐富,梗係啦,我要追返平安夜病左一日的假期麻!

 

呢個假期占美都同我地一齊過,我地先約左Elsa食飯+睇戲,戲飛係早兩日買定架啦;因為四點場次冇好位置,我地買左六點半場,所以先係旺角食過早飯,去左北海道活壽司!

 


 



 

 

食完壽司就去睇 3D小人國:

 


 



套戲攪笑又有,緊張刺激又有,推介!計埋毛百萬,睇黎聖誕兩套的 3D 電影都唔錯,不過太陽哥哥都仍然訓左半場...

 

Yahoo! 電影
 
Yahoo! 電影
Yahoo! 電影
Yahoo! 電影
Yahoo! 電影

 



 

 

睇完戲後,我地同 Elsa 道別就趕去美孚,參加一年一度係陸宅舉行的 Christmas Party!

 

入屋先放低禮物:

 


 


今年的遊戲大多拍了短片,一來原汁原味,二來原來可用作當兩隊有爭執時,睇playback以示公正之用!短片其後網誌補上,兩個幾鐘的遊戲非常超級好玩,多謝 Karen 每年都出咁多爆笑遊戲+題目比我地!

 



最後 B 隊贏左,有禮物一份:

 


 

A 隊同 B 隊輸左...

 


 


 

 

玩完遊戲後就到交換禮物:

 


 


明記又攪事,用 Amina 收監剪報當花紙,包住一份...啤一聲的禮物!哈哈~~

 


 



 

 

之後影大合照,一如以往,班野越影越哄前,越影越推撞,仲連相機都搶埋又拎起又放係地!因為影出黎好攪笑,我地都影左好多轉,好好玩!

 


 



 

 

 

 

沒有留言:

張貼留言