2010年12月24日 星期五

2010-12-24 (Fri) 病了的平安夜



尋晚返完PT,返到屋企本應開開心心咁迎接幾日聖誕假期,點知一沖完涼,突然見暈兼四肢無力,要即刻上床訓覺;到今朝九點,焗住起身陪媽咪食早餐兼送機,但去到餐廳都食唔到野,只係陪媽咪同威哥食,我全程無厘精神兼中眼訓,仍然四肢無力...媽咪叫我即刻返去訓,最後交由威哥送媽咪搭車去機場,本應同諾諾去玩都要打比表姐話取消!


跟住訓訓訓,係中間接左幾個電話,攪到打斷左我的美夢....訓到大約五點,太陽哥哥放工返黎睇我...訓左成日,跟住就冇事啦,不過仍然無胃口食野!之後去太陽家食飯兼過夜,因為太陽哥哥明早係大圍交車;太陽媽媽知我病,大伙兒就我食粥,好溫暖呀!




事後研究點解會突然唔舒服,我懷疑係尋晚返PT叫的外賣...


Elsa食的魚生飯,但佢無唔舒服!



我的咖哩豚肉烏冬,有機會佢係罪魁禍首...





今日無咩寫,不如講下...


限定版麥嘜紙巾之前未提及過,係我送出的聖誕禮物黎既!



我收到的聖誕禮物:




呢兩盒唔係聖誕禮物,只係同事Michele請我飲;我唔飲奶,所以揀左咖啡,一睇個到期日...我生日呀!跟住 Michele 睇埋牛奶個盒的到期日,一睇,我大叫...我媽咪生日呀!




太陽哥哥帶回家的聖誕禮物:




沒有留言:

張貼留言