2010年12月30日 星期四

2010-12-30 (Thu) 新教學大樓有名啦.Farewell lunch@龍門客棧


 


新教學大樓有名啦,唔洗再齋叫澤祥街教學大樓;原本白雪雪的外牆,宜家有返個名啦!





剛適應了返新教學大樓的我,其實亦非常喜歡係正火車站隔離返工放工的感覺,超方便呀,由離開辦公室到上火車,最快試過係三分鐘之內!可惜丫...我做到一月中就要離開啦,真係好唔捨得...聖誕前覺得仲有好耐,過埋聖誕開始好唔捨得,更加知道過埋新年呢幾日假期,距離我離開的日子會變得更短!話晒係呢個office渡過左多個寒暑,實在有著太多的感情...

今日食第二餐 farewell lunch,第一餐 farewell lunch 係跟 May 兩個人去馬鞍山食泰國菜,無影相超後悔...今日揀左去龍門客棧,因為知上返山做野後,無咩機會再去咁遠啦;今日亦係2010年最後一日工作日,同到Yammy & Jimmy-san食飯,亦幾有意思丫!



離開餐廳先記得未同 Jimmy-san 影相,搭lift去停車場時都要補返!




沒有留言:

張貼留言