2010年12月15日 星期三

2010-12-15 (Wed) 放假半天:飲茶.唱K.行街.板前壽司


太陽哥哥年尾要清假,今日一齊放假半天;先約太陽媽媽係旺角飲茶,占美都有黎呀,因為佢係太陽媽媽其中一個仔咁滯!



食咁多甜心,最滋潤都係燕窩燉蛋白!




之後我地三個去左唱K,嘩,我真係好耐冇唱K啦,唔講咁多版的新歌試唱我係一首歌都唔識之外,連轉左touch screen點歌我都係第一次見!超 OUT ~~




臨走時我幫佢兩兄弟影合照,我提議佢地一齊坐係度跳起,難度幾高架,仲好好笑添!




跟住占美返工,我地就行街,買左幾份禮物!




跟住係板前食晚飯,嘩,板前好奸,轉晒 menu 兼變相加價,平時我好鍾意的鵝肝壽司,以前係 $40 兩舊,宜家 $28 一舊,加幅超大喎!今日仲發現,所謂的會員咭九五折,只限正價壽司,推介/特價個d係冇 discount架!九五折已經唔係多架啦,10% service charge 都銷唔到,仲要計到咁;我地呢餐,只係平左 $6 咋,真係要唔要都罷!



我都冇咩心機影食物相,因為次次都差唔多,哈哈!不過板前貴左咁多,應該唔會點再黎 lu;去北海道壽司仲好過,平d之餘,仲岩我口味多d!




沒有留言:

張貼留言