2010年12月9日 星期四

2010-12-09 (Thu) 大家族 Pre-xmas Buffet@JW



聖誕就黎啦,因為我地大家族有五張 JW card 的關係,就約埋一齊食個自助餐;加上姑媽姑丈媽咪嬸嬸會係聖誕個幾日去新加坡,咁今日我地就當提早慶祝聖誕啦


今日又係細龍蝦,有點失望,但d蝦超大隻,我第一次見!



赤貝刺身又冇埋,貝殼類刺身得返三種:象拔蚌、烏貝、唔知咩咩貝,哈哈!



原來d大龍蝦用晒黎做芝士焗龍蝦,其次仲有花膠鮑魚等較為貴價野食:




今日齊晒人,影下相先~~小日朗見到我會笑,係咪影得我呢?



細路幫:




影下大家食d乜先~~




第一次見d蝦咁大隻!




甜品:



我地食左少少咋,因為已經好飽!




諾諾食完飯冇野做,表姐整左d遊戲比佢...諾諾三歲咋喎,咁都識晒,好叻呀!



跟住我地幫手湊左諾諾一陣,影下相咁~~



我地做左一陣壞人...太陽哥哥比左部手機諾諾玩!



玩整漢堡包同射雀仔:




謙謙表弟過幾日正日生日,我叫廚師整左個小 surprise 比佢!




黎張開心大合照:




諾諾同小日朗要訓覺啦,所以九點幾走先,我地就吹多大半個鐘水先走!

諾諾今日好型仔:



等的士期間,係 JW 大堂影聖誕樹!



細妹叫我扮摸同挨住棵聖誕樹,邊張似d呢?哈哈!




沒有留言:

張貼留言