2010年12月29日 星期三

2010-12-29 (Wed) 第一次摘士多啤梨


今日放假一天,約左表姐去摘士多啤梨;跟返工一樣,同媽咪搭最後一班車去大圍,先去探下小日朗,佢出牙仔啦!




諾諾整的聖誕樹及恩恩寄來的聖誕咭:



本來表姐冇諗住帶小日朗去架,後尾姑媽話咁多人睇住,帶埋啦,就即刻幫佢換套型衫仔一齊出發!




去到粉嶺流水響的士多啤朵自摘園,今日係我第一次摘士多啤梨咋!



先去拎『架餐』 - 較剪+紙箱:



表姐負責影下相同睇住小日朗,我同諾諾一齊摘,媽咪同姑媽再分頭行事!




落田開工啦~~



嘩~~好多新鮮的士多啤梨呀!




其實冇上年表姐摘個d咁大粒啦,我地唯有揀d最好又較為大的士多啤梨!




我一邊幫諾諾影相,一邊搵d靚士多啤梨叫佢剪,佢每次一剪完就會好開心咁show比我地睇!




摘完啦~~



呢個場的士多啤梨 $50 磅,我地最後摘左三磅,成為 $150,都幾貴呢!



雖然貴d,但老闆比我地任食佢d車厘茄!




跟住我地去左大尾篤食 Lunch,去左我同同事去左幾次的 Luca!



係度食左個又豐富又抵食的 lunch,加埋咁舒適的環境,係度抖足精神叉充電!




Set lunch的意粉原來辣架,諾諾食唔到,侍應哥哥即刻叫廚房炒左碟新鮮熱辣辣的蕃茄意粉比諾諾,仲係免費架!



小日朗都要叉電!




叉完電,我地再戰下一個場!其實係今朝係流水響埋單時,個士多啤梨園老闆話佢親戚係大尾篤都有一個士多啤梨園,咁岩我地準備去大尾篤食 lunch,食完咪諗住過黎望下,如果掂既下次可黎呢度麻!



點知只係參觀下,未落田只係遠觀咋,已經見到好多紅色一點點喇,呢個場d士多啤梨,好明顯多過今朝個場好多呀!




Zoom近d:




問埋幾錢,$100三磅,嘩,今朝要$50一磅,抵咁多,唔洗諗,即刻又決定摘多次!




表姐原來影左我點照顧諾諾,我抱住諾諾一行田過一行田,淨係下面幾張連環相已過左三行田,真係少d臂力都唔得,今日真係做足運動!




同諾諾一齊望下邊度有多d士多啤梨~~睇黎今日我都係一個幾稱職的 baby sister丫!




收獲豐富,又摘多三磅!



摘到差唔多黃昏,大家今日都好滿足!




士多啤梨園旁有個菜場,路人話d菜好正喎;我地又去八下...



最後買左個 $40 的魚翅瓜!




小日朗係車度等我地買瓜,唔知係咪今日有得出街,我覺得佢今日特別開心,成日對住我笑既!




沒有留言:

張貼留言