2010年12月28日 星期二

2010-12-28 (Tue) 簡單一個早餐,睇到不同的人與事


我係一個無聊人,個腦耐唔屎都諗埋d無聊野;早排有一日,同太陽哥哥+占美食早餐...

 


 


三個好親蜜的人走埋一齊,食野竟然係三個完全不同的習慣;占美會先食晒d餸:

 


 

太陽哥哥會先食晒d米粉:

 


 

我就餸同麵都一齊食:

 


 

其實同佢地兩個都唔係第一次一齊食早餐架啦,只係今次先有呢個發現;因為個刻我有點無聊,望住佢地食野,睇睇下就發現左咁得意既現象!

 

三種截然不同的食法,無話邊種岩唔岩或正唔正常,只係唔同既人,就會有唔同既習慣;再諗遠d,就係唔同的性格、價值觀等等;每個人係唔同的個體,要互相尊重,才能活得快樂!單單食個早餐,就體會到呢d野...生活其實真係可以係不知不覺間,睇到好多人同事;雖然我講緊既野好無聊好奇怪,但我又覺得幾得意幾有趣,我覺得我地唔應該日覆日咁行屍走肉咁生活,多d停一停,留意下身邊生活間既小細節,的確有好多啟發!唔知大家知唔知我 up 緊乜...哈哈!好多謝身邊一位朋友,啟蒙左我好多野!



沒有留言:

張貼留言