2010年12月18日 星期六

2010-12-18 (Sat) 飲茶@上環潮江春.參觀姑媽姑丈屋企.玲玲晚飯@鼎泰豐


 


媽咪係姑丈公司員工,今晚佢地係 JW 攪聖誕大餐,媽咪下午就要過海,順道參觀姑媽姑丈裝修後的屋企;我同太陽哥哥約左玲玲今晚食飯,又係要過海;我就建議同媽咪一齊出去飲茶,跟住直接出去,唔洗上上落落!


原本諗住去兩個人係青衣城飲茶,又怕多人,橫掂要過海,諗起上次跟姑媽姑丈飲過的潮江春;地鐵入閘後,媽咪打比姑媽,約定一陣幾點上佢屋企,點知佢地成家都諗緊去邊飲茶,知我地去潮江春,由原本兩個人變左八個人!



無拿拿係冇約過的情況下,今日可以見到諾諾+小日朗!



 


飲完茶後,我地上姑媽姑丈屋企,表姐一家天倫樂;先送佢地去停車場,沿途好大風呀!諾諾重現韓國 look,小日朗被包到成隻糉咁!



 


跟住我地慢慢經中環扶手電梯上羅便臣道:



媽咪好開心咁數緊姑丈對比佢的人民幣!



 


大約四點,太陽哥哥黎載我走,跟住去天后交更;我地先去銅鑼灣行街,睇下旅行社介紹間 shop的雪褸雪褲,但呢間野超貴呀!



 


夠鐘就去鼎泰豐擺位:



窗口睇整小籠包,原來每個小籠包的皮,係要磅重睇下準唔準架,好誇呀!



玲玲黎啦~~



 


今次 warm up 得好快,岩岩黎到食薯條時仲好含蓄唔多出聲,但叫餸時先同我地玩啦!



 


我地食左...多謝 Gigi 請我地食呢餐!



 


大合照時玲玲同我勁 friend,佢係咁黐埋黎我度!



肥嘟嘟手指學人玩 iPhone!



肥嘟嘟手指學我地"dark"手指,好攪笑!


 


玲玲今晚真係好鍾意同我玩呀,又成日叫我林太林太,真係好得意好爆笑!



 


同太陽哥哥都玩左陣,仲玩埋d危機野,好鍾意叫太陽哥哥抱佢坐高既地方,然後跳落黎,究竟玲玲係咪女仔黎架?!不過行街時佢都仲係唔比太陽哥哥拖囉!哈哈~~



 


跟住我地同玲玲去玩具反斗城揀聖誕禮物,問佢樣樣帶返屋企都話好,好好笑!



 


沒有留言:

張貼留言