2010年12月17日 星期五

2010-12-17 (Fri) 放假一天:報農曆年滑雪團.行街.龍華酒家做節


今日係太陽哥哥今年的最後一天假期,難得一日假期,行程亦被排得相當緊密!先去KTS報團,講左成年,諗左個幾月,終於成行兼落實啦!



今次報左個真正滑雪團,五日入面滑足四日,直情係滑雪班一樣,所以冇咩朋友仔夾到,唔係咁多人好似我地咁鍾意玩滑雪,仲要係滑足四日,希望到時頂得住!報團位哥哥仲叫我地要開始做定運動,游下水跑下步咁喎...


今次係我地+細妹+兩位佢的朋友,會一齊住四人apartment,其實突左個位朋友,係我地報緊名時臨時confirm話去既,不過佢又搵唔到多個partner,所以會同埋我地一齊住,希望到時唔洗爭廁所啦!嘻嘻~~


我地揀左初八出發,平過新年年頭個幾日,其實再下一個禮拜會再平d,但細妹佢地唔得,冇辦法啦,一班人去旅行梗係要互相遷就;但亦因為咁,我傻下傻下變左會係韓國過生日同情人節!哈哈~~


再戰 High One,我地黎啦!上次走時講左『 I'll be back 』架啦,真係講得出,做得到!萬分期待~~




報完團趕返旺角會合占美,今日陪佢買 netbook,行完旺角電腦中心,再步行去深水埗高登繼續行,最後係高登揼鎚;我地仲行埋鴨寮街添,真係大開眼界!


今日我地自己都有收獲,終於搵到白兔暖包啦,搵左好多間都冇...為韓國之旅做定少少準備啦!



見到資生堂限定版 Hello Kitty 潤唇膏,仲要係 for sale in Japan only 喎,咁好的聖誕禮物,即買啦!




跟住又趕返沙田新城市,約左太陽爸媽做節;我地係新城市又忍唔住行街,攪呢攪路,攪到遲到;諗住截的士上龍華,點知只能去到禾輋,要自己行上山...條路好多紅燈籠,有點恐怖...




一去到占美就show下佢部 netbook!



影唔到 Samsung 個字...



我都有野要show,就係呢度既牙簽!哈哈~~




我地叫左個四人餐,點知唔洗加野都夠晒食!




好豐富的一餐,呢度d乳鴿真係好好食呀!不過可能位置在山上,有點凍呀!



馳名山水豆腐花,其實好好味架,可惜係凍食,呢種天氣...唔係幾頂得順!




落山時行另一邊,有個好靚既花園,我地影左好多唔同組合既相!




沒有留言:

張貼留言