2010年12月10日 星期五

2010-12-10 (Fri) Phoebe 探訪.上堂.宵夜

今日係上NLP堂前, Phoebe黎左我office探訪:



跟住表姐就黎接我地上堂,今日去左個大 lecture theatre,好 prof,但又好似比d燈光攪到好眼訓咁!



表姐下堂唔黎得,今日係我地最後一堂一齊上堂,影張相留念先!因為我咁大個女,今次先係第一次同表姐一齊上堂!



Hugo今堂都有黎~~



佢放工後仲買左件聖誕老人衫仔比囡囡,好得意呀!睇得出呢位爸爸好錫呢個寶貝女,由出世到宜家,面上永遠都有著甜絲絲的笑容既!




上完堂去左太陽家坐左陣,比太陽爸媽見下,跟住返葵芳諗住去MOS買個新出的 Premium Burger 做晚飯,點知賣晒...



唯有買篤篤外賣返屋企食,上堂時只食左半個包,加埋Elsa的台灣手信木瓜牛乳,就當係我的宵夜啦!




沒有留言:

張貼留言