2009年12月25日 星期五

2009-12-25 (Fri) 聖誕節飲茶+整屋.撲克王.買聖誕禮物.摩士漢堡.阿凡達.宵夜糖水


今日起身精神已完全恢復,只係仍沒胃口;十一點約左太陽爸媽係葵芳飲茶,還有張叔叔,因為要勞煩太陽爸同張叔叔換浴室的水喉+鑽窿!我地去左葵芳新開的『名門』,呢度裝修後氣派高左好多,食物水準也不錯,總好過去美心排長龍吧!沒胃口的我,只食左一條腸粉同半碗灌湯餃咋!



冇人同太陽哥哥影,佢話自己影自己喎!




飲完茶就返青衣,呢次係屋企裝修後太陽爸媽第一次黎,一黎到見到簽名板佢地就好好奇咁睇返邊個打邊個既簽名,同初時的我同太陽哥哥一模一樣!哈哈~~最後記起佢地都冇簽過名,就補簽返!




太陽媽媽仲買左聖誕禮物比我地,大個包係我既,細包係太陽哥哥既!邊個重份量d,唔洗我講啦~~哈哈!不過太陽媽媽叫我聽日boxing day先拆,咁我就放係我地棵聖誕樹下啦!冇錯...我地棵聖誕樹就係咁架咋!



旁邊的水晶球不錯吧,係太陽哥哥收到朋友的聖誕咭黎架!




唔洗一個鐘,已換上新水喉,仲鑽好晒窿,可掛鏡、結婚相、掛衫架啦!



利用下午剩餘既時間,我地仲煲左套撲克王添!




大約五點半,就出左葵芳搵Sony仔買我既聖誕禮物 - Samsung電話!



仲拎左好多禮物,:CHOCOOLATE禮盒係太陽哥哥最鐘意既,件衫唔錯架,可以著出街架!




七點Ben就楂車黎接我地,今晚我地約埋一齊睇Avatar呀!跟住去接明記啦,點知佢剛返到屋企要沖涼,叫我地等等,一等就...成粒鐘!最後成八點先接到明記,因為Ben要去沙田接Karmen黎睇戲,我地可食野既時間只係得返45分鐘,都食唔到d咩,周圍又勁多人,唯有食唔洗等既MOS Burger啦!



成個病樣+仍無胃口的我,只係食左半個包加三分一杯粟米湯!




Avatar好好睇呀,全程緊張刺激,當所有土人團結一齊對付外敵時,我仲不自覺雙手楂起拳頭Yeah左聲;片中亦帶出左反戰+環保意識,係一套不錯既電影!




睇完戲後我地仲去左荃灣食甜品!




聖誕節係節目豐富既一天渡過啦!




沒有留言:

張貼留言