2009年12月4日 星期五

2009-12-04 (Fri) 拍拖夜

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


結婚後的日子仍然過得忙碌,宜家一至四的夜晚,通常我返兩日PT,淨返個兩日,希望一日同太陽爸媽食飯,一日同我媽咪食飯,一星期就咁已冇左四日了;跟住到五六日的夜晚,大多數都係我同太陽哥哥的私人時間,行下街睇下戲,或者處理屋企既事等等...有時再撞岩是但一方要去飲,屋企有要事,或者同朋友既約會,我同太陽哥哥一齊的時間亦會更少!


難得今天沒有特別事宜,可以同太陽哥哥過下二人世界!放工後我地去左板前:



太陽哥哥拎籌時竟然拎中情人節號碼,我見狀後好興奮呢,簡直心花怒放!



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


我地食左:



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


特別推介 - 鵝肝壽司,超正,勁爆好味呀!



刺身係太陽哥哥點既,我冇為意,只係佢知我既最愛係赤貝...埋單後我先知赤貝刺身好貴呀,淨係呢幾舊野就要$70大元!咪十幾蚊一片?!我知道實唔會點呢!



多謝太陽哥哥!



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


飯後去左行十蚊店,但旺角呢間好似唔係好多野岩我地咁,只係買左少少野咋,等我未黎時仲好興奮,諗住瘋狂掃貨架麻!



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


另外,晚飯前我地行街,我送左件新裇衫比太陽哥哥聽晚飲宴之用!



做左咁少野,轉眼已十點幾啦,我地既二人時間只係得三個鐘! 今晚仲係得我自己返屋企訓添呢,因為明早五點太陽哥哥係大圍交更,佢返大圍訓會冇咁辛苦呀!


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


沒有留言:

張貼留言