2009年12月5日 星期六

2009-12-05 (Sat) 深圳中英街、南澳一天遊

今日陪媽咪去左教會攪既day tour,上星期媽咪打比我,問我參唔參加,陪佢去喎;咁我就即刻打埋比細妹,叫佢陪我陪媽咪去!哈哈~~ 


我地架旅遊巴好新好大,呢樣野對我好重要架,因為今日全日香港深圳都係坐同一架旅遊巴,我休息訓覺都係靠佢!



我地經深圳灣口岸過關~~




行程有四個購物點,雖然唔想去,但都冇計...第一個我地去左『綠色生態園』,呢部份0收穫!



第二個去左『甜蜜世界』,收穫都算多,有陳皮、柑桔、蜜糖浸柑桔、蜜糖皂!




第三個購物點係深圳『鹿野仙踪』,鋪頭前的環境好舒服,我地先影相~~原來呢度亦係深圳野生動物園入口!



大噴水池:



好似百萬大道呀~~兩旁除左有高高既樹木外,樹與樹之間仲有不同既雕像!




『鹿野仙踪』的講說最吸引,我同細妹成日都失控咁笑!



團友即席示範:



細妹都有份...其實係佢地sell既『追風液』,搽上痛既地方,會出煙架,好勁呀!



相片睇唔到d煙,看短片會睇到:



就係檯面一盒盒個d:



我地都買左黎試,諗住當跌打酒擺係屋企看門口!



呢度仲有鹿酒鹿湯試,湯好好味,我飲左兩碗,但酒就...勁難飲!




之後就去食午餐,有九餸一湯:




飯後去最後一個購物點『飾物世界 - 水雲軒』,玉器呢家野,大陸既梗係厄人多...好在我地冇興趣,亦都冇買,上車後有團友話幾年前黎過呢度,買既野係比人厄架!




去晒d購物點後,就出發去中英街啦!其實呢個景點先係全團最有意義既行程,中英街既歷史博物館,亦都好值得去一次!



博物館外的石雕:



中英街簡介:



我同細妹整古做怪~~




博物館入面有五層,好多野睇,我都影左好多相,但怕悶親冇興趣睇既朋友,我會係另一個網誌先講,有興趣既朋友容後再睇啦!


係博物館行左大半個鐘後,我地就繼續向中英街方向前行;路中見到監視器,好驚呀!



路旁的鐵欄,就係劃開香港同中國兩邊,所以呢度係邊界黎架!




路旁見到『邊防執勤』:



警崗旁有個警告:



遠處個帳篷,就係陣守香港既海關喇!但我地唔可以係呢度過關架,呢個關卡係比住係呢度既人出入,有行街紙先可進出!




呢個係中英街既地標:




中英街唔係好長,全程只係大約二百五十米;好似去左一個港口咁,有點上海灘feel!



但成條街都好多人係度辦水貨!




中英街的盡頭:



界碑:




過左呢個關口,就係沙頭角架啦!



關口前勁多人辦水貨,場面震撼!




出關後到沙頭角,等旅遊巴時見到間旺角大酒樓,好有親切感呀!




上車後,我地去左一個搵笨景點...近觀海上巨無霸 - 『俄國明思克航空母艦』:



跟住出發去南澳,係高速公路途經李嘉誠既鹽年港口,真係好大、好大個貨櫃碼頭呀!




到左南澳,我地去左海味街:




最後係海鮮晚餐,牧師仲出錢每檯加左隻"唔知咩包雞";我覺得d海鮮好普通,反而平時我地上黎時會去樂園路食海鮮,個度仲正好多呀!




跟住經深圳灣口岸返香港,返到青衣城落車已經晚上十點幾啦!




因為今晚太陽哥哥都去左飲,我就繼續把握緊餘既時間,同媽咪細妹去左UNIQLO shopping!我既收穫都好多呀,買左六樣野,有兩件衫、一件打底衫、一頂帽、一條仿牛仔褲legging(因為前幾日買個條實有又fit又好著, 買埋另一隻色keep stock!!)!好開心呀~~




沒有留言:

張貼留言