2009年12月10日 星期四

2009-12-11 (Fri) Clare Last Day.睇爐.譚仔米線

 
 
 
 
 
 


今日係Clare last day,佢同大家共事左都有半年,替放產假生BB既同事;今日佢最後一日返工,但我地既 farewell 活動已由尋日開始;先係去guest house食lunch!



因唔係星期五,所以冇自助餐,但dset lunch都唔錯,我叫左個牛扒定食:



食完仲大伙兒一齊影返張吐露港view合照留念!



 
 
 
 
 
 


到今日,我地係office一齊食外賣pizza hut,仲試左星之批!



好多野食呀~~



大家都輪住同Clare合照:



 
 
 
 
 
 


Clare仲好有心,為每位同事送上小禮物作聖誕禮物,好感動呀!我就提前送了一張聖誕咭比佢!



 
 
 
 
 
 


放工後,同太陽哥哥去睇電磁爐,我原本諗住買樂信,但推銷姨姨話樂信係大陸製造,如果揀大陸製造,美的會平d同經濟d,但我好抗拒美的呀!跟住推銷姨姨話唔想大陸既可以考慮金章,起碼由德國製造,貴少少,但又冇樂星咁貴喎;所以買金章既機會都幾大,但梗係出去格下價先啦,趕得切聖誕前買到就最好啦!不過都難d呀,因為我唔肯定屋企廚房有冇獨立15A頭,要約師傅上黎檢查,而金章師傅既檢查時間只係到晚上六點,所以最快下個星期六先約到...



 
 
 
 
 
 


去完中電就行過對面食譚仔米線,勁方便!我成兩個月冇食譚仔了,係台灣旅行時已成日掛住佢陣味!



我碗小辣真係好正架!



 
 
 
 
 
 


沒有留言:

張貼留言