2009年12月9日 星期三

2009-12-09 (Wed) 太陽家晚飯


每個星期都會盡量抽空跟兩邊屋企食餐晚飯,因為我地都真係好忙,夜晚可用的時間又唔多,每邊各食到一次飯已經好好!兩位媽咪都廚藝了得,我地一返去食飯都有口福;前日係屋企食過媽咪煮既五餸一湯,今日返太陽家食,太陽媽媽又蟹又雞,因為我都返去麻,梗係有上賓級既招待啦!哈哈~~


蟹仲係咖哩蟹配烘法包,正!



返兩邊屋企食飯各一晚,加上返兩晚PT,我平時的星期一到星期四就係咁過,其實都好頻撲同埋攰...千祈唔好覺得我咁多好野食仲呻呢呻路,我只係諗緊點樣可以配合好d啫,因為晚晚返到去沖完涼都夜啦,同埋我真係感覺到我既身驅同精神都日漸欠佳,再係咁落去都唔知頂唔頂得住呀!



沒有留言:

張貼留言