2009年12月10日 星期四

2009-12-10 (Thu) 第67屆中大畢業禮


今日係第67屆中大畢業禮,我係其中一位幫手的同事,前幾天拎左畢業袍,返到office就試身+影相留念!




今日一早返到去,我地就到會場幫手啦!



中大峰火台,亦即會場入口,堆滿畢業生!




相信好多人都知道,係百萬大道攪中大既畢業禮係中大既一個傳統,年年如此!




台:



每條燈柱都掛了中大校徽:




開場啦~~大人物會由兩邊通道步行上台!




中大今年的畢業禮,最惹人觸目當然係唐英年被頒授榮譽博士,我係現場都感受到那股強烈的反對聲;坐在台下的我,突然目睹有人竟然可以走上台,仲走到唐背後舉起抗議牌,我當時都嚇左一跳,點解會衝到上台架?冇人守住既咩?真係失禮...以下呢d貪得意影低,同大家分享下:




完場時見到未來校長 - 沈祖堯教授!




沒有留言:

張貼留言