2009年12月22日 星期二

2009-12-22 (Tue) 冬至由早食到晚.有煮食爐啦!!


今日仍係凍冰冰既冬至,亦因為咁,我遲了起床,超趕咁上左車,買唔切早餐...尋日打過比Yammy託佢返工時幫我買d熱食,點知今日冇早餐正沮喪之時,佢打比我,問我今日想唔想食熱辣辣既早餐呀?簡直救左我一命呀!



熱辣辣愛心早餐,仲係免費的,只因一句『做冬請您食早餐啦』!




到lunch過後,Yammy同Jimmy一齊黎到,送上了暖笠笠既 Toffee Nut Latte,Jimmy請我飲架!今日實在太開心啦,未到夜晚做節,已不停有人送上美食!




約了水電師傅放工後幫我整電掣,尋晚電磁爐已送左黎啦,今晚整埋個電掣,我地就有爐用啦!




今晚係屋企做節,咁凍既天氣,打邊爐正爆!一入屋就嘩一聲,兩張檯拍埋一齊,好似餐廳既長檯呀,一人坐一邊,勁呀!仲有兩個鍋喎,好專業呀!



今日有客人Monica,佢一向係我地上賓黎架,上次我結婚,佢仲係坐男家主家席架!




食物巡禮~~



兩個鍋係因為媽咪同威哥要戒食,所以一定要清;而媽咪就特別為我地泡製左新野 - 豆漿腐竹湯底!




影相時間~~



太陽哥哥又發作~~




我地希望每次有客人黎我地屋企,都即刻影張即影即有,然後叫客人們寫返日期同下公仔寫下野,跟住貼係牆,所以今日就試下...


點知d菲林放得太耐,攪成咁...唔係菲林壞左,呢幾張相應該幾得意呢!有冇朋友有即影即有相機可惜比我呀?




沒有留言:

張貼留言