2009年12月6日 星期日

2009-12-06 (Sun) Tea@民聲冰室+義順.大家族打邊爐@小肥牛


今日係同太陽哥哥拍拖40個月紀念日,其實結左婚後都冇特別要再記六號呢個日子,但每次總會不自覺記起...晏晝十二點半我仲未食野,打比太陽哥哥,睇下佢有冇機會入機場,咁就可路經屋企同我食野;但冇呀...不過佢就叫我過海,佢陪我食tea,順道去灣仔買門柄,因為灣仔個邊有岩我地屋企既門柄賣!原本我可即刻著衫出門口,但費事阻住太陽哥哥搵食既黃金時間,盡量係屋企hea耐d先出門口,最後成三點先到灣仔!太陽哥哥就提早收工陪我喇,有架車就可以去買野同食野,方便d麻!


先係灣仔買門柄,之後去坑口食野,去左『民聲冰室』:



我地都係第一次黎,見貼晒剪報應該唔錯!最出名係豬扒,就叫左黎試;我本想試軟殼蟹包,但落場關係冇晒...豬扒雖然油左d,但真係幾好味,同中大雲起軒出晒名既豬扒不相伯仲!



剪報堆中仲有幾幅明星合照~~




食完半個tea都夠鐘交更啦,途經交通意外現場,相信大家睇新聞都知,巴士車親婆婆不顧而去單新聞!



見血呀~~




見仲係肚餓,想食雙皮奶,但對面海又冇澳洲牛奶公司,就諗起遍佈港九新界既『義順』,太陽哥哥話灣仔有,我地係天后交更後就搭叮叮去灣仔食雙皮奶喇!



呢度既奶油多當然都要叫啦,可能賣相太吸引,一黎就即食,大家咬左啖先記得未影相!




係灣仔行左陣,就搭182隧巴去大圍,我地今晚有大家族聚會@小肥牛!



味盤:



叫左好多野食呀,呢度只係一部份,因為蝦同牛都叫左好多碟!




小肥牛有好多款牛架,呢度只係其中兩款,安格斯牛同唔知咩牛,我地仲叫左牛柳粒,不過掛住食唔記得影相




呢兩盤刺身係姑丈特別叫比我地食架,勁正呀!




我地十幾人,包左間房,一張檯三個爐,型呀!




影相時間:



飯後生果都有三碟:



今晚呢餐食左好耐呀,由六點半食到十點半,不停食不停食,勁!我地最後仲call的士返屋企添!雖然時間長,但都唔太覺,因為同大家族食飯都好開心,大家耐冇見所以會有好多野講,間唔中一次呢d聚會,既可聯誼,又可見面傾下計,開心!



沒有留言:

張貼留言