2009年9月22日 星期二

Our Pre-wedding Photos


我同太陽哥哥的婚紗相,雖然相簿有問題要拎晒返去改,但soft copies已在手中,可以post比大家睇下;之前就post過d被foul既相,個d相雖然冇揀到,宜家仲可能石沉大海啦,不過好在我都算有個底留念啦!


好喇,係時候比大家睇下邊d幸運兒被我地揀中啦:





















































































 






















































 




















































































































































































































































呢度有二十張相,都係我最為鍾意既,不過只係三分一都未夠;如果想睇晒全部七十幾張,可去呢條 link慢慢觀賞:http://ihome.cuhk.edu.hk/~b400867/weddingpic/


呢輯婚紗相我同太陽哥哥都好鍾意,我地冇咁多心思同精力影好多輯,一心諗住只影一輯,宜家一take過都咁滿意,實在太好喇!另外,個妝都似我自己,呢樣對我都好重要架,我好怕一化妝就化到變左第二個人架,因為以前曾經睇過其他朋友既婚紗相,覺得相入面個新娘,化妝化到同真人都唔似樣,而 so far 朋友睇完我呢輯婚紗相都話一望就知係我啦,我先安心咋!咁當然係更加靚既我啦,留意係"更加靚"既我,唔係"靚左"既我喎,有唔同架,哈哈~~


朋友們睇完相後,大多數feedback都係話"影到您地好sweet好開心呀!!",我地聽到都好開心好滿意,因為"開心"就係我地一開始同攝影師溝通好的style!宜家朋友們都睇到呢種感覺,不枉我地花左咁多心思啦!


又有朋友問:d道具咁多既,係咪供應架?答案梗係NO啦,全部都係我地自己之前搜羅,跟住當天帶去影架!記得當天每對couple都係兩梳蕉咁去,我地就兩三大袋野拎入去,好似返大陸咁;最辛苦係太陽哥哥,要搵我鍾意的氫氣球,個朝真係波折重重!仲有大花花、大鑽石、大bowtie、大眼鏡、大珍寶珠、大鉛筆、靚靚波鞋、煙花等...都令我們的婚紗相生色不少!講真,我地唔係有錢人家,亦唔係明星,同一間舖頭影出黎既婚紗相,我相信場景同甫士都係咁上下,要做到較為深刻同與別不同,唯有自己有d攪作喇!所以當日攝影師同助手一見到我地咁多道具,都話我地比左好多靈感佢,亦係咁,我地比其他人影多成兩個鐘先收工呢!






 



沒有留言:

張貼留言