2009年9月19日 星期六

2009-09-19 (Sat) 試妝set頭again~~

 

 
 
 
 


今日Phoebe同呀Bee再黎同我試妝同set頭呀~~



 

 
 
 
 


婚紗 look:



 

 
 
 
 


試戴頭紗:



 

 
 
 
 


桃紅晚裝 look:



 

 
 
 
 


紫色晚裝 look:



 

 
 
 
 


金色晚裝 look:



 

 
 
 
 


其實我同太陽哥哥今日都有野要做,原本話只得下午一點至四點三個鐘試,點知最後試到七點,所以試完好趕就要出門口啦!今日個妝好自然,我都好鍾意,所以我冇落妝,仲自己紮起個頭髮就出門口啦!



我自己隨意紮起個頭髮都幾得呀!哈哈~~



 

 
 
 
 


我地今晚食大家樂咋~~



 

 
 
 
 


Phoebe介紹左呢隻Eight Hour Cream叫我搽嘴唇,所以我都買左支,行左第五間化妝品鋪頭先有貨呢!



 

 
 
 
 


另外買了兄弟們夜晚用既呔,我一心想買黑溝白,襯返姊妹條裙,原本睇中黑白斜紋,點知唔夠數量,冇貨...得黑白方點/黑白圓點揀,黑白圓點令我諗起小鳳姐,所以唯有揀左呢款黑白方點喇!開頭望落的確係怪怪地,我仲覺得似打機玩賽車game起點條線添!但我唔想買其他色,我真係好想襯到姊妹條裙,所以一定要黑白!加上都想兄弟們突出d,如果揀其他淨色呔,同其他賓客又有咩分別呢?所以掙扎左好耐...都係決定要!希望兄弟們唔好介意,就下我啦!嘻嘻~~



 

 
 
 
 


沒有留言:

張貼留言