2009年9月17日 星期四

2009-09-17 (Thu) (上) 率先體驗迪士尼黑色世界!!

Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture


上星期收到迪士尼以下既電郵:



率先試玩黑色世界??好筍呀!!!因為我張annual pass十月既五六日係入唔到迪迪尼架,而五六日先有鬼屋玩,想玩迪迪尼鬼屋,就要另外買飛入場玩!咁宜家免費喎,仲率先試玩,咁威,梗係去啦!上星期一睇到呢個電郵,即刻叫媽咪到時陪我入去玩,點知媽咪話唔得呀,因為今個星期二至四,媽咪同舅父一家參加左個中國短線團...而我都醒起,今晚一早約好左要做 final fittings,所以諗住去唔到,都死左心架啦...點知...星期二早上八號風球,個中國團取消左,媽咪同舅父都去唔到,要留係香港,我梗係即刻mark好媽咪今日陪我去迪迪尼試玩啦!而我計好晒時間,今次只入去玩鬼屋,兩三個鐘實玩晒,跟住返屋企,沖返個靚涼,再砰砰聲去觀塘fittings,應該冇問題既!


Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture


上次因為表姐車我地入去,所以媽咪今次係第一次搭迪迪尼地鐵!



迪迪尼入口,好似跟上年一樣咋喎~~



Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture


美國小鎮大街的燈柱佈置:



Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture


店鋪佈置:



Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture


睡公主城堡前換了南瓜人佈置,其實我覺得一d都唔靚呀,破壞晒迪迪尼一向既浪漫感覺;不過既然黎到,加上今日勁少人,咪影低留念囉!



Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture


黎到先發覺,原來十月一至四都有鬼屋玩,只不過係daytime,而夜晚就冇;咁即係,其實我張annual pass係玩到鬼屋架,因為我多數都係閒日約表姐去玩既,今次擺左個大烏龍添!哈哈~~


迪迪尼今年有三個鬼屋:



Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture


宇宙深寒係新既鬼屋,入到去我好驚呀,又擔心唔知媽咪頂唔頂得住;點知媽咪好勇,我係咁又叫又縮埋咁行,媽咪就全程攬實我,佢一d都唔驚呀,超勁!


玩後感:可能呢個係第一個玩,又係新野,我覺得都幾驚!



Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture


玩完第一個鬼屋,姑媽表姐諾諾都黎到啦!表姐要餵諾諾食飯,咁姑媽就同我地玩第二個鬼屋,點知去到門口,姑媽比入口個職員嚇到驚驚地,話心臟病同血壓高唔應該入去玩,雖然姑媽冇呢d病,但怕入到去好驚咪幣...最終得我同媽咪照玩,不過得我地兩個人,又唔敢入喎,於是等左幾分鐘,有多兩個人我地先敢一齊入,仲推人地行前面呢!哈哈~~


玩後感:大街酒店係最驚既!



Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture


最後玩第三個鬼屋,姑媽被表姐說服左陪我地入去試玩,所以我地三個一齊入去玩!我地行得好慢,行到後面既人都追埋我地,仲爬埋頭,變左我地行係佢地後面,咁就越行越唔驚,姑媽都係唔太驚,估佢唔到!出返黎後,我地覺得唔驚,表姐就想試,於是我陪佢玩多次!佢第一次玩,實驚d既,但好明顯,姑媽大膽好多呢!哈哈~~


玩後感:森魔詭域係最唔驚既!



Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture


影相時間:



Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture


諾諾見到史迪仔就走埋去,叫我幫佢影相!哈哈~~



跟住我地去玩小熊維尼,因為媽咪未玩過,小熊維尼咁出名,梗係要帶佢去試下啦!



Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture


玩完出黎行一陣,同諾諾影下相,我地就要走啦!下次再一齊約過黎玩啦,不過應該要等十月啦,但我十月點都想黎多次,因為到時d迪迪尼卡通人物實換晒萬聖節服飾,我未影過呢個 look 呢!



Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture


沒有留言:

張貼留言