2009年9月16日 星期三

2009-09-16 (Wed) 譚仔米線.整頭髮


今朝我地繼續盡地主之誼,先帶舅父一家食早餐,我地去左譚仔米線,佢地好鐘意食呀!食完就分道揚分道揚鑣,舅父一家自己周圍玩,我就返屋企繼續整MV!



夜晚就約埋太陽哥哥一齊去整頭髮,去左Tracy介紹既髮型屋,佢每次返香港都會黎呢間鋪頭整頭髮架!因為時間配合唔到,我去唔到平時去開個間髮型屋,而呢間係荃灣,方便我地夜晚去整!




等緊太陽哥哥期間,我就自拍下我個靚頭!哈哈~~其實只係染左色同剪短左d前陰!




攪掂完都十點啦,冇咩野食揀,就去左千色店對面間味千拉麵,因為仲未收,點知入到去成間鋪淨係得我地咋!太陽哥哥又食山形粟米,第四次食啦,真係救命!佢仲話因為佢係一個專一既人喎...係咪咁專一呀?!



我就繼續貫徹我鍾意試新野既愛好,叫左新出既冬蔭雞肉烏冬!前幾日michele比左兩張味千coupon我,叫一碗麵就有野食送,佢話見太陽哥哥成日去成山形粟米應該有用喎,點知真係用得著,真係估唔到咁快就用晒兩張coupon,真係多謝michele呢餐請我地飲野喇!哈哈~~




沒有留言:

張貼留言