2009年9月14日 星期一

2009-09-14 (Mon) 舅父一家

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


尋日因為係挪亞方舟玩到好攰,所以我地冇出去食飯,只係好簡單係屋企煮幾味,今次終於記得影張相啦!呢四位就係我美國既舅父一家人,除舅父舅母外,中間係表妹晴晴同表弟皓仔:



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


影多張大合照先:



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


晴晴同皓仔將會係我既婚禮度合奏march-in既歌,今日放工,趕得切睇佢地練習;佢地一家,其實係上上星期日到港,跟住上星期三到星期日去左大陸旅行,即係尋晚先返返黎;而去大陸之前,聽媽咪講佢地各自各練過兩次,不過我返左工睇唔到;今日係正式一齊彈同夾一夾,好在我睇到呢!



舅父再三叮囑我認真考慮比唔佢地pass,因為佢地起碼六七年冇彈過,但我聽完覺得唔錯喎,梗係pass啦,仲有一個星期,實冇問題既!難得佢地咁有我心,聽舅父講,當皓仔係美國時知道要為我表演時就開始係咁練習,而晴晴因為去左三藩市工作,冇鋼琴係身邊先練唔到;不過黎左香港只係練左兩次已有咁既成績,真係好叻呀,睇唔出成六七年冇彈過呢!



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


沒有留言:

張貼留言