2009年9月10日 星期四

2009-09-10 (Thu) 拎電子琴


舅父一家係美國過黎前,我已問好表妹表弟會唔會幫到我彈結婚既march-in歌,因為佢地實在好多好多年冇掂過部鋼琴同小提琴;如果佢地彈到,我梗係好開心啦,因為由親人彈,我覺得好有意義同有紀念價值!點知佢地一聽到後,好熱衷想幫我,表弟仲問晒航空公司點hand carry佢個小提琴上機,因為size過左呀!至於表妹既鋼琴,冇可能帶黎香港練,所以我今日約左Kim借電子琴,希望係去唔到隔離鄰居屋企練時,都有部電子琴頂住先!




一放工我就去明愛醫院搵Kim,我第一次親眼見佢著醫生袍個樣,真係睇唔出佢係ER既一位女醫生,型爆~~




部琴比我預期中大,所以都要搭的士返屋企,打開拎出黎,差唔多佔晒成張梳化!




沒有留言:

張貼留言