2009年9月25日 星期五

2009-09-25 (Fri) 送機.入錢.小學同學聚會


今日太陽哥哥既親戚返柬埔寨啦,我地當然要送佢地機啦!自助check-in+ing:



影大合照:




呀姆原來咁感性,我一路都聽唔明佢講d咩話,唔係幾知佢講乜,但原來佢係咁唔捨得走架,仲喊左出黎添!




太陽媽媽同太陽呀姨合照,一月就輪到呀姨係柬埔寨娶心抱啦,到時太陽媽媽請到假的話,佢兩個都好快見啫!




送完機後,我地就去銀行入錢,結左婚幾日,尋日先得閒整理一下d人情,因為想快d入落銀行度,今日星期五,再唔入都唔得啦!



未試過咁多cash係手!哈哈~~




去完銀行後,我就約左威哥揀禮物,我想送份禮物比表弟表妹呀!最後係swarovski買左對水晶耳環送比晴晴,而皓仔就買左一件addidas jacket同tee!


跟住我地就去左jacky屋企攪小學同學聚會,因為tracy聽日就走啦!




tony 好有心呀,放工係citysuper買左d好好味既蘋果汁黎一齊飲,好濃味好正架,仲係中秋賀禮design!




跟住連環快拍影大合照,係一個好攪笑既版本!




食完飯後,我地就去左盈翠會所打羽毛球,其實我同太陽哥哥都唔打既,不過旨在陪下一班朋友,都埋想見多tracy幾眼,所以去陪打!不過做觀眾都唔錯,因為睇佢地玩都好刺激呢!






雖然我冇份玩,都作裝影張相先!嘻嘻~~



今日送左兩個幾得意既鎖匙扣比Tracy,尋日同佢行街買波鞋時,feel到佢鐘意,我就偷偷地買左,留待今日臨走時送比佢既!我好多謝佢特登返黎陪我出嫁,仲帶左份好珍貴既禮物比我!我好唔捨得呢位好朋友呀,希望我地可以快d再見!Take care my dear friend!




返到屋企差唔多十點半,去左隔離屋同舅父一家傾下計,因為佢地聽朝一早就要走啦;佢地黎左三個星期,宜家呢刻先真正坐低,好似一家人咁傾下計,感覺溫馨,大家心中當然都有不捨之情啦!唔少得當然同表弟表妹影相啦,同埋送禮物比佢地,表弟仲即刻著住件jacket同我影添呢,佢地都好鐘意我送既禮物,係咁講多謝表姐多謝表姐!




沒有留言:

張貼留言