2009年9月7日 星期一

2009-09-07 (Mon) 靚靚耳環.泉章居晚飯

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


尋日係兩個聚會中間,偷到半個鐘行街,買左一堆靚靚耳環,我覺得勁爆靚呀!



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


$35/對,四對之上就$25/對,間鋪頭好多款我都鍾意,唔錯唔錯!黎個close-up先:



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


舅父一家為左參加我既婚禮,專誠由西雅圖同三藩市飛黎,尋晚抵港,今晚我地梗係盡地主之誼,請佢地食飯,順道多謝佢地成家人專程返黎!


今日我地去左泉章居,同尋晚一樣又係食中菜,又係叫左好多餸,又係食淨左,淨左魚同雞...呢兩晚都食得勁飽呢!好失策呀,咁特別的聚會我地竟然唔記得影相!ship~~



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


沒有留言:

張貼留言