2009年9月6日 星期日

2009-09-06 (Sun) 特別的第37個月紀念日


今日係特別的第37個月紀念日,因為我地約好兄弟姊妹今晚第一次相聚食飯+開會,而呢個紀念日,亦係我同太陽哥哥結婚前的最後一個,結婚後應該冇咩興致再數第幾個月了!哈哈~~


相中還欠Tracy & Ben,咁我地隊crew先齊晒兄弟姊妹+MC,真係有dd遺憾~~




今晚特意揀係婚宴場地同大家食飯,等大家睇下個場,同熟習下個環境!呢餐好豐富,不過真係太豐富得滯,其實諗返真係唔需要叫呢個餐,我地又冇十二個人,Ben 又早走,一半又係女仔,個staff又同廚房單聲左我地試菜整大碟d,食其他野應該份量會岩好多;我地成隻雞同炒飯都冇掂過呀,不過我都唔知點解當時會叫左呢個餐?但都食左落肚,希望到時大家幫手落力d啦!哈哈~~




飯後我地過左個婚宴個場度size、試機、同...玩!哈哈~~




玩咩?玩出場囉!好好笑呀,今日唔試都唔知只可坐唔可企,升上黎的感覺真係有點似跳樓機,升到頂後會諗:幾時跌落黎呀?低B...!




沒有留言:

張貼留言