2009年9月8日 星期二

2009-09-08 (Tue) 中學同學派帖.別緻結婚禮物


以下呢兩個聚會,其實係發生係星期日(6/9)既,不過今日先後補返!


呢日真係超忙碌,約左兩班中學同學派帖,先食lunch,再食tea,跟住趕返屋企拎電腦,再趕去婚宴場地同兄弟姊妹食飯+試機睇場!


先講lunch先,約左預科班朋友係A1,班長同安民一向咁多年都保持聯絡,呀福就少d,最少係長俊同卓偉,點知佢地聽到呀福講話我要結婚,竟然話都想黎飲我個餐,好意外呀!咁賞面,我當然無任歡迎啦!




我幾鍾意食A1既 lunch,tea就差d,lunch真係每次食都幾唔錯,睇下我地食左d咩:




我就食牛扒,仲有一次沙拉吧同甜品呢!由於太貪心,沙拉吧拎左好多野食,我最後飽到食唔落個甜品,連餐飲都冇叫呢!




食完飯後,仲有半個鐘先到下一場,就去行街同買左好多對耳環,尋日個entry都有講!之後約左初高中同學食tea,我地去左Marion Crepes Cafe:



佢兩個又係好唔話得,好開心佢地都黎到我婚禮,仲好自動咁講難安排坐位都唔緊要,比一個位窿位佢都會照坐,聽到真係好感動!覺得佢地好體諒同好關心,我無講d咩,主動講呢d野已係一份支持;反而有d朋友又要求邊度坐/同邊個坐,攪到我頭都大埋呢!




由於我同Ken Sir已食左飯,我地只係飲杯野咋,而赫兄原來只係剛起身,佢就食多d喇!(我唔記得影自己個杯!!)



食完飯就say goodbye,下一次係922啦,真係好開心呀,估唔我係朋友心目中,原來都幾有份量既呢,冇諗過佢地個個都咁錫我架!真係好多謝呢班中學同學的賞面與支持!



今日有樣野係令我勁surprising既,就係飲飲下野,Ken Sir拎份禮物出黎,話趁呢個機會,比定份禮物我!我當時問佢:下,您比禮我,您到時唔黎呀?原來唔係唔黎,而係呢份禮物,係佢老婆買比我賀我結婚架!真係超意外...佢老婆都係我初高中的同班同學,但同佢唔太close,所以我真係冇諗過佢會去特登買份禮物比我架!其實張帖我都冇印佢老婆個名,佢真係冇必要買野比我,同埋講真,就算會黎既朋友,都好少又人情又禮,我同Ken Sir又唔係深交,所以我真係好勁爆感動同好勁爆意外,非墨筆能形容...



禮物係一對迪士尼既酒杯:



背面竟然有...我同太陽哥哥個名!真係唔知點解佢會知太陽哥哥個名,我帖又未比佢喎,可能係聖誕咭啦,真細心!呢份印埋名既禮物,真係好別緻,要特登去先做到呢樣野,真係好有心,大家明我點解咁勁爆感動同好勁爆意外啦~~




沒有留言:

張貼留言