2011年6月26日 星期日

2011-06-26 (Sun) Cooking@Home:粟米冬瓜螺頭湯、海皇蒸蛋白、煎魚、糖醋排骨

今日有時間煮飯,整左:粟米冬瓜螺頭湯、海皇蒸蛋白、煎魚、糖醋排骨。


粟米冬瓜螺頭湯係太陽哥哥上次見到馬仔食譜時叫我下次煮既:



原來d螺都好污糟下架,我食到d黑色野入晒手指甲度!



洗到好乾淨呢~~



煲湯骨出晒水,切好晒材料,就掟落煲度煲啦~~



海皇蒸蛋白係自己諗既,想煮一樣清d既餸,簡單得黎又唔想炒菜咁求其,呢個名都係太陽哥哥食時幫我改既!



所有野切粒,不過菜好浪費,d葉全部丟晒...



左邊唔要,右邊要~~



雞蛋只要蛋白~~



蒸蛋白~~



炒完粒粒材料就鋪上蛋白度,好靚又好味又健康既餸!



呢隻魚媽咪整過好好味,我之前買定條放係雪格,今日就煎埋去啦!



糖醋排骨第一次試整,太陽哥哥係食店食過話鍾意,就上網搵食譜,但份份都好唔同,有人用白醋,有人用黑醋;所以都要自己揀同調味,試岩自己的口味~~



先煎熟一字排:



調味~~最重要的一環:



慢慢等收汁,大約要半個鐘,中間我不停試味,試到條脷都冇咩感覺!



整蒸蛋白時想有d紅紅地顏色,就買了甘筍,其實一d都唔鐘意食;返到屋企見到雪櫃有蟹柳,仲岩啦!就貪得意將買多了的甘昏整裝飾~~



三餸一湯:



自己都幾滿意的一餐~~係糖醋排骨唔夠好味,要點先溝到個更好既汁呢?



我自己就好鍾意海皇蒸蛋白~~



多左的蛋黃丟左好似好浪費,就試下用黎炒飯,可作帶飯的飯;我當材料咁玩炒飯,因為咁大個女都未試過自己炒飯!哈哈~~



愛心飯盒~~不過d蛋白好軟身,散晒...



沒有留言:

張貼留言