2011年6月22日 星期三

2011-06-22 (Wed) 整頭髮.15分鐘速食『爭鮮回轉壽司』

今晚跟太陽哥哥一齊去剪髮,我放工先去,一直掙扎前陰應該繼續留長定剪短;經同髮型師商議後,反正我係一個怕熱多於貪靚的人,前陰就算係長,但係好熱天時我都會夾起晒,變左師奶look;既然留得黎又抵受唔到熱天時"嬲"住塊面的折磨,不如剪短吧!但礙於我頭髮一向微曲,剪短時一定會彈起,所以係剪前先做"Part 1",Part 1係做數碼電髮時的第一步,作用於軟化頭髮,但又唔係舊時代個種拉直板的電直;咁到時前陰剪短了都唔會彈起,會變得貼服!



洗頭後~~估唔到我前陰已經留到咁長,成隻鬼咁!



仲要搽d白色野整多一part:



跟住洗完吹乾,就開始剪,剪了一半有多呀,剪短後個樣仲變得細個好多!



離開髮型屋時已經十點多,我地都超肚餓,即刻搵野食!醒得爭鮮好抵食,咁夜又應該唔洗排隊啦!去到十點三,問佢關門未?佢話十點半,得返15分鐘,我地OK就可入黎食;太肚餓,咩都唔理,我地就衝入去係咁食喇!



我地一路食一路睇錶,得返十分鐘咋...五分鐘咋...個迴轉帶可以郁快d嗎?哈哈~~



叫食各放回保鮮帽,識閃燈的,好得意!



其實15分鐘係夠食架,因我地都唔係食太多飯,但迴轉帶上面剩餘的刺身都比我地拎了,實在太少...最後幾分鐘先發現原來可order廚師另外整的,包括刺身及小食都係,食呢d好過食壽司呀,即刻加左北寄貝/魚刺身,仲有螺肉!最後我地食左16碟,平均一分鐘一碟,今餐食飯真好玩!哈哈~~



時間咁趕,食飽先係門口影返相!哈哈~~原來爭鮮用『回轉』而唔係『迴轉』!



沒有留言:

張貼留言