2011年6月20日 星期一

2011-06-20 (Mon) 『辛辣人妻』買到飛啦!

無意係巴士站見到『辛辣人妻』的海報,見到係唐寧演,即刻想睇,因為我鍾意睇"識"的人演舞台劇多d!



但原來已經開始賣飛啦,所以靚位已無晒!我照上電腦網睇啦,五場晚場入面,本身尾場有C6+C7孖位架,但見電腦唔主張係最佳位置,反而彈了Row K....猶豫下又打去問大會堂,又問下太陽哥哥點揀好,到決定要時,個兩個位已冇左,我仲唔開心左成粒鐘!


跟住再睇過,第一場都仲有Row C/D的邊位,就扑鎚了,揀了D16+D17!



雖然側左少少,但有得睇,仲要係太陽哥哥陪我睇喎,我已經十分開心了!以前佢一向對話劇冇興趣架,我問親佢佢都話興趣不大;但今次問佢,佢竟然一口話好,真係要比十個Like佢!嘻嘻~~



沒有留言:

張貼留言