2011年6月3日 星期五

2011-06-03 (Fri) 吹水會一千大元酬勞

吹水會其實係不記名的座談會,我好多年都冇參加過;早排見題目係隱形眼鏡我本身又有用開,加上兩個鐘酬勞係$550,覺得好唔錯,就報左名,電話訪問後又qualify喎,咁就中左,Yeah!



後尾原來要做功課,都幾花時間架,因為想我地搵相片/圖片表達意見,仲要自拍短片點戴隱形眼鏡+化妝(如有);知道後都覺得超麻煩,但間公司為鼓勵大家比心機認真做,酬勞由$550加到$700,兼且同組的八個女仔入面,做得最好個個可有extra bonus $300!


反正都真係要做,咁梗係比心機啦,最後我脫穎而出,拎埋bonus走人,吹水兩個鍾就賺到一千大元啦,勁開心!


其實今日都幾好玩丫,傾下計比下意見;最特別新奇係,率先目睹博士倫黎緊會推出市面的兩款colour con的貨版;有隻仲係全黑packing,好型下架,因為完全睇唔出係隱形眼鏡,似MAC/NARS既化妝品多d!哈哈~~



沒有留言:

張貼留言