2011年6月6日 星期一

2011-06-06 (Mon) 第58個月拍拖紀念日 :變種特攻X-men.Dinner@小曼谷

多得端午節,令我地多了天公眾假期,亦係太陽哥哥的真正休息日;咁岩今日係六號,我地拍拖第58個月啦;好快就到五週年添,到時又可借機大事慶祝一下!


諗住去睇"不再讓你孤單",去到旺角已冇咩場兼冇位啦,唯有係X-men同醉爆伴郎團二揀一,其實perfer 醉爆多d架,但時間唔夾,我地想睇完戲可六點前去到九龍城唔洗等位食野...所以只有X-men岩時間。


套戲普普通通,我當睇ironman呀transformers咁睇,當然transformers好睇好多啦!男主角雖然矮,但佢又好吸引我喎,因為夠自信又夠型,哈哈!


Yahoo! 電影
 
Yahoo! 電影
 
Yahoo! 電影
Yahoo! 電影
Yahoo! 電影
Yahoo! 電影
Yahoo! 電影


時間岩岩好,黎到小曼谷剛六點,原來剛派籌,我地拎17號,幾驚冇份,點知仲有!一直覺得去九龍城好麻煩,又遠又僻,但其實係旺角搭小巴都快(if冇排長龍),走時又有小巴經葵芳,第時可黎多d,因為我超鍾意食泰國餸!



價錢跟單的次序,真係抵食過出面好多!



呢餐食到好飽兼食唔晒,叫太多啦!



食完出黎就慘囉,d人排晒長龍,我地就食飽飽鬆人;去左九龍城廣場行陣,跟住坐小巴返葵芳!今日係過得好開心的一日,平時好少全日係同太陽哥哥一齊玩架!



沒有留言:

張貼留言