2011年6月12日 星期日

2011-06-12 (Sun) Dinner@麵一.不再讓你孤單

因為睇戲係新世紀廣場,晚飯諗住食花園街的明記車仔邊,去到見到隔離開左間新拉麵,太陽哥哥竟然話有d想試,平時話試新野個個通常係我麻,咁難得佢想試,梗係試啦!



每款麵都跟唔同碗架,幾特別!



我地叫左三樣野:





特別的七味粉盛器,一倒轉就開蓋:



但味道好普通,應該唔會再光顧了!



飯後睇就快落畫的『不再讓你孤單』:


好感人呀~~舒淇同劉燁講有小天使個幕我勁喊呢,"多謝您比我進入您生命,成為您生活的一部份"...好攞命!仲有警察局執包袱、結婚等幕,都好感人!不過,可能太多人話好睇,我期望好高,攪到結果比我預期的低,反而我較愛『非誠勿擾』。


Yahoo! 電影
 
Yahoo! 電影
Yahoo! 電影
Yahoo! 電影
Yahoo! 電影


沒有留言:

張貼留言