2011年6月15日 星期三

2011-06-15 (Wed) 睡房冷氣漏水呀!

睡房冷氣漏水呀!


早兩個星期weekend訓醒熄冷氣,隻手碰到吊住係窗簾繩的公仔...嘩~滴水既?!摸下張床褥,入面個角位係全濕架!



太陽哥哥又唔係度,唯有我自己一個人托起成張床褥,跟住仲要倒轉方向,對正個抽濕機抽返乾;我唔係住大屋,移位時又要就位又要就盞天花燈,張床褥又咁大咁重,我覺得自己可以搬到咁,真係好勁架啦!



太陽哥哥之後發現係冷氣機前面滴水,呢個位滴水真係第一次見!不過佢好快就諗到計點唔滴濕張床啦,就係...買個漏斗,然後駁條水喉,好似下面張相咁,咁就可頂住先;雖然咁樣有d攪笑,但都不失為一個絕對聰明既辦法,起碼我又可繼續開冷氣,又唔洗煩住;因為我真係好唔想換冷氣機呀,實整到張床同出面騎樓洗衣機+雪櫃既,肯定抹到抽筋!



沒有留言:

張貼留言