2011年6月10日 星期五

2011-06-10 (Fri) 婚姻信望愛課堂(一) - 信任與溝通

今日係婚姻信望愛課堂的第一課,好感恩,太陽哥哥超準時收工,七點二已經到左旺角,我真係好好好開心架,估唔到佢咁認真呢;不過我絕對肯定大部份係為左我,所以我其實好感動同感謝佢架!



第一堂講『信任與溝通』,可能講者始終媽媽型,present時都好平鋪直述,一d風趣幽默感都欠缺;老實講,頭半堂真係超悶...我知太陽哥哥頂得好辛苦,真係算係咁!後半堂開始有故事聽,又有問題做+兩公婆討論時間,感覺好了點!



今堂學既野,太陽哥哥話其實都係一d基本野,知易行難;我認同其實好多野我地都知,只係係生活磨蝕下,會忘記/懶去做;邊個唔知點氹人對方會開心同感受到您好愛佢呢?其實個個都知點做,只係唔多做啫,因為當人適應左日覆日的生活時,對身邊最親的人反而最忽略,覺得佢最包容您。雖然學的係已知的基本東西,但我都有認真做功課,希望提點自己多d啦;黎得學野,個心梗係想唔同/進步,坐係度唔action只會結果一樣,所以心態要調節,唔係上黎做咩呢?努力~~



呢個問卷功課真係製造左一個空間比我同太陽哥哥傾一d平時唔會講到既野,我地平時的話題都係維繞生活上既,好少係呢d方向既;我又覺得幾好,可以藉此了解對方及他的想法,我都建議couple們可自設問題黎討論,不錯的。



這星期的功課,我地承諾左認真做架!



沒有留言:

張貼留言