2011年6月24日 星期五

2011-06-24 (Fri) 婚姻信望愛課堂(三) - 愛情與考驗

今日係婚姻信望愛最後一堂課堂啦,今日講愛情與考驗;可能講者好想比好多訊息我地,所以講左好多好多好多...變左present時有欠生動,所以今堂都幾悶,最好都係上一堂的第二課。



今日反而少了一頁note,等於平時的一半呢,但就多左好多notes冇的slides!



尾部講多左教會及信仰...



三堂課堂完成晒啦,太陽哥哥話學到既比佢預期低,因為講的道理/理論其實人人都已知,只係做唔做啫;我都認同,不過就同佢強調返,呢個只係令我地學下男女有咩分別+兩性溝通的課堂,唔係婚姻輔導,所以唔係針對性。我都覺得花左好多時間講理論/道理,的確係人人都懂,只係兩個人一齊耐左,一定會比熱戀時唔同,呢個係感情不變的定律;咁我就當呢幾堂課係一個提醒及自我反省,希望令自己做返一d忽略左既行為。


不過令我最開心同意外,唔係學到幾多,而係太陽哥哥的出席;佢黎晒三堂不特止,仲一分鐘都冇遲過,今日仲早過我就到添,呢樣係我好意外同感恩既,亦係反而令我最開心既!所以上完堂食飯時,我特別多謝佢架,我知佢咁有心,真係付出左好多;我知佢上呢d堂好悶好難頂,但都堅持撐過晒,係我心目中已經高過預期好多好多!我真心多謝佢時,佢反而同我講,呢樣野係佢應該做既...真係令我好感動!我開頭仲擔心,佢會唔會唔放係心架,求其黎一次就算呢?我要唔要提佢呢?死啦,第一堂我都覺得悶,之後個d堂佢會唔會搵借口唔去呢?好多如果...但學識交託、盼望、相信,我第二堂開始完全冇提佢/催佢,直至今日最後一堂,佢全部自動波;呢樣亦係我呢個月的得著,凡事放心放鬆,效果更會出人意表!


沒有留言:

張貼留言