2011年6月5日 星期日

2011-06-05 (Sun) 與太陽爸媽蒲台島+赤柱遊.Dinner@海南少爺.曬傷

今日陪太陽爸媽參加了佢地朋友攪的蒲台島團,太陽哥哥要努力賺錢,我就幫佢陪下太陽爸媽,做個好心抱+好老婆啦!


八點半係西灣河集合,六點九我就要起身啦!原來我係第一次黎西灣河地鐵站,係我好鍾意的黃色,即刻覺得呢個站特別靚呢!



上到去諗住去M記買包,點知太陽媽媽朋友係太興食緊早餐,我地就衝埋入去食;落單時同侍應講要快,點知張單上面真係有『快D』兩個字,真係超攪笑呀!



跟住原來成棚人一齊搭14號巴士入赤柱,我仲以為有旅遊巴坐添...其實早d知道係咁,我地會perfer自己入赤柱呢!



晨早的赤柱冇咩人架,好舒服好正!



卜公碼頭上船:



半個鍾就到啦~~



蒲台島好細架咋,但都有六個景點。



呢度d水好靚,最重要係清到爆,好想跳落去游下水呢!



叻仔B呢個名好攪笑!



蒲台島都有特產,包括海帶、海草、紫菜、昆布等。



牆上寫既人生道理亦好值得看!



上山啦,但今日好熱同好曬,亦冇咩風...呢d充滿樹林既路段,仲超級勁多蚊,就算您fing手fing腳d蚊都唔走架,係咁黐住您d手腳,咬到我呢...



香蕉樹+芒果樹:



穿過樹林後,嘩~~藍天碧海,真係好靚好靚



太陽爸爸今日仲帶左佢既古董 - 菲林長鏡機,超型!



景點之一 - 棺材石:



近d就清楚啦,真係好似一幅移開左少少蓋的棺材!



我地冇上到頂呀,太辛苦了;最後落回山,去返碼頭附近休息;呢度真係好古代,係度住既人會斬柴呢!



晒昆布+ing:



我地係度休息,欣賞下景色,真係好靚呀!



我亦係度影下我的戰績,全身手腳最少被蚊叮了三十粒!



雙手面:



雙手底:



雙腳面:



雙腳底:



跟住行向島的另一邊沙灘,去酒樓食海鮮餐!



呢度好多鬼佬遊客呀~~



我們的海鮮餐:



飯後繼續向前行,向天后古廟進發,途中見到好得意向下生的黃色花,仲有會開花的仙人掌!



團友們影跳跳相,我在旁偷影;呢個情景令我諗起平時我同太陽哥哥/細妹,可惜呢刻只得我自己,唔係我地都會跳埋一份!



係船上勁訓,回程返到赤柱已經三點半啦!我地係度影下相,我又帶太陽媽媽去我平時買BB衫的鋪頭。



今日收穫,兩件初生男仔比Kammy月尾出世的囝囝,兩件6-9月女仔比Raymond的囡囡;當中有兩件翻買,因為我實在太喜歡!嘻嘻~~



跟住帶太陽爸媽搭小巴返銅鑼灣,會合太陽哥哥放工!太陽哥哥話要我陪佢爸媽,辛苦我了!我其實好開心呢,只要大家開心我就開心,何況只要係投入同有心做好一件事,真正享受當中的樂趣,唔辛苦架!太陽爸媽好少黎銅鑼灣,我地帶佢地食好野,去左『海南少爺』,今次仲有得坐窗口位添,望住個好靚既view食晚飯!



今日仲試左兩款新野,每日限賣15份的黑松露豆腐:



海鮮釀酒條:



呢餐好好味呀,多了人又可叫多幾樣餸,滿足到我試新野既慾望!嘻嘻~~



走時仲去左agnes b度換左個蛋糕~~



返到屋企沖完涼照鏡,大鑊~~曬傷晒呀!個身仲出左好多一點點紅點,有點恐怖,但又唔痕唔痛喎...



今日雖然比起平時的放假日辛苦少少,但我過得絕對開心;只係怕曬黑白唔返呀,希望快d冇事啦!


沒有留言:

張貼留言