2011年6月19日 星期日

2011-06-19 (Sun) Dinner@太平館.掃Neutrogena@教協

探完Kammy後坐隧巴過銅鑼灣,好快咋喎,原來係我心目中好避的土瓜灣都OK方便喎!落車時太陽哥哥已驚我迷路咁企定定係巴士站等我啦!


今晚我地又試新野(對我地黎講) - 『太平館餐廳』,我就第一次黎,太陽哥哥就十幾年好細個時黎過一次。



M原來解米芝蓮推介:



餐廳唔大,一眼望晒,我個人略嫌呢度太嘈。



湯入面勁多料:



第一次黎梗係食招牌菜啦,燒豬脾同瑞士雞翼都係其一推介!



無拿拿上個焗豬扒飯,先知未睇清楚瑞士雞翼餐的內容!哈哈~~



多謝太陽哥哥帶我試新野,我今晚好開心!其實我地呢排感情都突飛猛進,感情好左好多呢!真係唔可以比生活忙碌磨蝕感情架,要 keep 住感情,一定要多d拍拖!



甜品~~我仲想試乳鴿同梳夫厘架,不個個肚冇quota啦!



跟住上教協買Neutrogena,上次係旺角教協miss左,想再去買時已轉左去銅鑼灣;上到黎見到好多人!



約出面三分二價錢,激抵丫!



我都買左9樣野,埋單六百多,送四片mask,即多得五分四盒mask架啦!



沒有留言:

張貼留言