2010年11月29日 星期一

2010-11-29 (Mon) Cooking Class:冬菇馬蹄魷魚蒸肉餅.蒜蓉粉絲蒸大蚌

Photobucket
Photobucket


今日到我跟媽咪上堂,想學蒸肉餅好耐架啦,因為可放係煲或電飯煲內蒸,咁煮餸時可少一樣餸用鑊,煩少樣麻!



材料:$15半肥瘦梅頭(媽咪自己剁碎, 我整梗係買攪碎算啦!!)、8粒冬菇、四粒馬蹄、兩片魷魚。先醃肉碎,用約半匙糖、一匙粉、多多生抽。



其餘材料切粒,跟住同肉碎撈埋一齊就可拎去蒸架啦!



Photobucket
Photobucket


今日有我勁極鐘意的貝殼類,仲係大蚌,街市唔成日有架!但我返到黎時,媽咪已洗好晒,佢仲話我唔好學呢樣啦,因洗得好辛苦架喎!



調味:鹽、蒜蓉、少少豆粉。



鋪上粉絲就可拎去蒸架啦~~



落d鼓油可以食啦,呢樣餸我超鐘意食架!



Photobucket
Photobucket


今晚都有蒸魚,但我怕買魚,應該好少煮架啦!



Photobucket
Photobucket


沒有留言:

張貼留言