2010年11月14日 星期日

2010-11-14 (Sun) 添好運點心專門店

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


尋晚同太陽哥哥係旺角行完街,佢帶左我去『添好運點心專門店』,黎到先明,點解前一晚去左旺角,佢今日又要去...話說個日睇完煞破天劫,急步行過黎添好運,呢度關晚上十點,我記得上網睇過有人九點八去到都仲趕得切;但我地九點八黎到,佢唔比我地入呀!點解唔早d黎?咪因為長期大排長龍囉!諗住臨收工先黎咪唔洗等囉!


太陽哥哥知我想試,所以今日先再黎旺角!


但平時時間黎,咪就係咁場面...



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


『添好運點心專門店』係米芝蓮點心店,廚師係黎自四季酒店中菜廳的點心部主管;睇過雜誌話呢間野好勁,點心又好味,一直想試但又怕排隊,所以遲遲未試到!


門口好多剪報,我地都跟推介點黎食!



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


排隊排到要出告示,真係誇!



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


黎到攞飛要等成廿幾個號碼,間鋪又唔係大間,咪要等一兩轉?我一向頂唔順排隊,最好決定叫外賣,頂多上巴士即食!



酥皮叉燒飽係招牌菜之一,我地上巴士即食!唔~~真係好好味呀!



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


返到屋企繼續食,蝦餃同豬潤豬亦係招牌菜,堅正!炸野麻麻,可能唔係即食;牛肉我唔食既,所以 no comment,不過太陽哥哥話幾好喎!



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


沒有留言:

張貼留言