2010年11月5日 星期五

2010-11-05 (Fri) Jimmy-san慶生飯@龍門客棧.好好粥麵晚飯

 


Jimmy-san下星期生日,我地今日約定同佢食生日飯,今次能係生日前約到,真係好啦!我帶左大家試『龍門客棧』。


呢碟餸如果係中間插支蠟燭,就好似生日蛋糕喇!



我地叫左三個 set lunch,但已足夠四個人的份量。



 


影相先~~ Jimmy-san:Happy Birthday!



 


大合照~~不過經理手勢麻麻,要我返黎 cut 細d張相既!



今日我第三次黎,整到張會員證,可以比姑媽用啦!



 


今晚又凍又落雨,濕立立我唔想去咁遠;加上接左 freelance,想快點食飯返屋企,所以約左太陽哥哥係葵芳食飯;去左『好好粥麵』,我諗都年幾冇食過!



太陽哥哥雙眼皮靚仔好多喎,哈哈!



 


冬天黎緊啦,我地屋企冇暖爐,我又比以前怕凍左好多(年紀大, 身體差左好多呀!!),上年個冬天真係凍到心都寒;而呢排我已經開始覺得凍啦,所以呢幾日我已上網睇定d暖爐,飯後我地就去睇下實物!


前後其實都去左豐澤、百老匯、DHC直銷中心睇,不過大多都係雜嘜牌子,我唔想要雜嘜,最後睇中了惠而浦,格過價都唔及幫襯開的電器鋪頭平;而今日睇完實物後,更加鎖定目標:惠而浦 9 片發熱片充油式暖爐!


決定左個心即刻舒服晒,即刻去買返杯 Häagen-Dazs 食先!


我地其實仲物色緊冷氣機,因為廳個部冷氣得一匹,有朋友黎食飯,尤其是打邊爐,夏天真係唔夠凍,宜家季尾買就最好不過啦!不過返到屋企先發現,我地睇中左部 HITACHI 兩匹,個氣窗口高度唔夠放呀,點算好...?



 


沒有留言:

張貼留言