2010年11月21日 星期日

2010-11-21 (Sun) 藝趣坊探班.占美晚飯@澳洲牛奶公司

 


今晚太陽哥哥想去羽絨城睇雪褸,去開尖沙咀,我就記得要去探任美班!



原本諗住比個驚喜任美架,點知太陽哥哥係咁向前行,任美一眼關七,好快就見到太陽哥哥啦!



 


任美的小鋪頭:



 


我都幫手睇陣鋪先~~



 


我一黎到就同任美講,我帶左條水魚黎呀!哈哈~~一場黎到,梗係要支持下啦,我買左耳環同聖誕咭,聖誕咭我話用黎寫比太陽哥哥既,不過都係太陽哥哥比錢,梗係啦,佢今日角色係水魚麻! 太陽哥哥係臨走時仲以浮誇動作祝任美:大展鴻圖、生意興隆!



剛黎到時仲未天黑,走時已天黑啦,我仲講笑話由日頭陪到任美天黑!



 


跟住我地行街等占美一齊食飯,行完新港,又行下 The ONE 咁!



女裝 chocoolate 開左啦,同男裝相影成趣!



 


晚飯去左占美好耐冇去的澳洲牛奶公司!



 


沒有留言:

張貼留言