2010年11月13日 星期六

2010-11-13 (Sat) Lunch@航天城高爾夫球場.重拾楂車感覺.Tea@滿記.萬景峰

 


兩個星期前已約好了今天的約會,非常期待,好在今日身體已冇問題,可以赴會!點解咁期待?因為有車車呀!Didi 近來出多部車,跟老公情侶車,一藍一粉紅,型爆啦!難得佢宜家有自己車,可自己話事,要出黎就出黎,要去邊就去邊,我地梗係即刻約相聚;而難得有車,梗係去d平時少去又特別既地方啦!


多得欣提議,我地去左機場附近的航天城高爾夫球場食晏;呢度好 high呀,入左閘見到遠處有兩個保鑣,我地仲以為有勁人係度;但食完飯仲見佢地係度,應該係長期係度駐守既,頓時覺得自己好似闊太咁,去左d有錢人地方一樣!



 


原來 R2 係出自Subaru,花名係掃巴佬,真係今日先知!車身好細,車仔一名,650cc,我聽完都打左突,咁少?睇唔出喎!不過細cc的好處係慳油,每公里只係七八亳,又真係超抵,養得過!



Didi 用水晶黐左愛女個名係車尾,kawaii 呀!




 


航天城高爾夫球場內的泰國餐廳 - Erawan Thai:



可坐室內或室外,室外可飽覽整個高爾夫球場;但由於室外已滿,我地唯有坐室內啦!



 


天花的燈/風扇,好靚呀!



 


同好姊妹影下相先~~



 


開餐啦~~



 


我地呢餐食左成兩個半鐘,跟住出室外行下,出面個景好正呀!



 


望住呢個咁大既高爾夫球場食飯,真係舒服!



 


成日有飛機係上空經過:



影張自拍合照先~~



 


另外一位姊妹高醫生放工,收到 call 後我地就起程去荃灣與佢會合!



呢程由我掌舵,Didi 投以十萬個放心比我盡情楂,真係多謝佢的信任喇!雖然平時冇咩楂車,未開車時都緊張架,好似唔記得d手掣腳掣係邊咁;加上我以前部車係軚波黎架,怕楂手波會唔慣;點知一撻匙,感覺自然返返黎,點講呢...呀,就好似平時打中文咁,如果您叫我up個倉頡碼出黎,我係up唔出架,但當對手一放上鍵盤,就好自然會啪啪啪咁打到晒d字出黎架,就係exactly呢種感覺!



由機場經青馬楂返出市區,全程高速公路,最安全不過;加上車速限制較高,感覺亦好爽呢!今日能重拾楂車感覺,好玩呀!



 


係荃新天地滿記會合 Kim,一齊食下糖水吹下水先!



跟住上左萬景峰Kim的愛居參觀,Kim早我一個月結婚,不過我地一年多後的今天才有機會參觀佢新居!



大約玩到六點半,姊妹相聚的半天行程劃上完美句號,今日真係好開心呀!跟讀書時代的好友相聚,會令我諗起媽咪有時跟 Aunite Stella & Auntie Florence 見面一樣;我地會慢慢長大慢慢老,跟住成家立室,但情誼不變,間唔中會約出黎見下面,感覺好 warm!


之後約左太陽哥哥係旺角行街食飯,其實我有d攰架啦,仲想返屋企添;不過太陽哥哥咁辛苦搵完錢想行下街,我梗係會陪下佢啦!今日寫左咁多日頭時間,晚上部份留返聽日待續啦~~


 


沒有留言:

張貼留言