2010年11月7日 星期日

2010-11-07 (Sun) Freelance@Home.鼎泰豐晚飯


今日又係屋企繼續 Freelance+ing,本身都諗住唔出街,留係屋企做野啦;有諗過煮飯比太陽哥哥食添,但最後都係打消念頭,因為我連落街的時間都冇,一起身就開始做野,連食野都係叫外賣咋;冇計啦,只得星期六日day time有時間,做得幾多得幾多麻;尋晚我未夠十二點就訓添呀,簡直係假期罕有奇事,可想而知我日頭用左幾多腦力!


下午時間太陽哥哥打黎,佢話突然想食鼎泰豐,難得佢咁有諗頭,又話約埋占美,唔洗我諗節目,我就加把勁做野,跟住就出去啦!




雞絲蝦仁春卷同絲瓜蝦仁小籠包係今次的新嘗試,前者好正,但後者只係一般,都係傳統的小籠包好味好多!




占美宜家返夜呀,佢話中午先開始訓,跟住太陽哥哥四點幾打比佢,正係熟睡狀態,訓到一半就出黎見我地啦,真係好!我都好開心同佢食飯呀,因為今晚有好多笑話,吊鹽水食buffet呢個笑話真係笑到收唔到聲!


不過占美唔夠睡眠時間跟住又要返工就慘左d,自從佢份工返夜後,我地少見左,希望佢快d搵到份日頭工,咁一切回覆正常,我地就可一齊玩多d啦;我已經叫左佢25/12一齊去 christmas party啦,希望佢request到放假啦!



第一張我跟占美的合照:



 


沒有留言:

張貼留言